sâmbătă, 18 august 2012

Jurnal FM Proiectul "X Te Iubesc" - Lenuța


35 de comentarii:

  1. transmitetii un mesaj de felicitare mariei si transmitetii ca imi place de dinsa si as vrea sa ma intilnesc cu ea 068868699

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu sunt lucratorul Jurnalului FM, eu doar am postat niste faze amuzante din proiectul "X Te Iubeste" de la Jurnalul FM. Ca sa transmiti mesaje sau farse pe acest proiect trimiti SMS la nr. 1055 (dar nu-s sigur) sau scrii mesaj pe FaceBook.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar nu sti sms de la jurnalx te iubesc sau tel????)

      Ștergere
    2. Sincer nu-l stiu, asculta JuranlFm, ei acolo des spun numarul la care trebuie de trimis...

      Ștergere
  3. buna facetii va rog o farsa prietenii mele Luminita din chisinau invata la mihail sadoveanu 060622131.....de la prietena ei corina....si am un mesaj pentru ea:Te iubesk zayka

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna faceti va rog o farsa prietenei mele Lena din Or.Causeni s.Ursoaia lucreaza la un butic cu tigari din Causeni 078901101 de la Prietenul ei Eugeniu cu mesajil TE IUBESC FRUMOASO

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna faceti va rog o farsa unui prieten caruia noi toti ii spunem "cosmos" chiar daca ziua cosmonautilor a trecut va rog mult de tot si dupa va rog sa ma anuntati unde o pot gasi va rog mult numarul de telefon 078797093

    RăspundețiȘtergere
  8. salut vreau sai fac o falsa prieteni mele sanda vreau sa vad daca nu ma inseala cu ion eaca si numarul ei 060161949 va multumesc.....

    RăspundețiȘtergere
  9. faceti va rog o farsa prietenului meu sergiu daca ma iubeste si nu ma schimba cu nimeni sio daca tine mesajul e de la alina numar este 060846153

    RăspundețiȘtergere
  10. reansmiteti acest mesaj lui sergiu mesaju e de la alina numaru lui este stiu ca tu stii ca eu te iubesc ar de fiecare data dimt nevoiea sa it amintesc deci sunt constienta ca nu sau inventat inca acele cuvinte care exprima tot ceeea ce eu sint sunt doar niste banalitati dar atunci cind le auzi gindeste-te ca eu tile spun din suflet te iubecs suna asa e fumos si totusi nu exprima suficient poate am sa te sarut poate am sa te mingii poate am s te ating si totusi nu va fi suficient ca sa iti arat ca pina la sfirsitul vieti mele voi fi linga tine treansmiteti acest mesaj lui sergiu mesaju e de la alina numaru lui este 060846153

    RăspundețiȘtergere
  11. Faceti va rog o farsa unuii prieten Igor 069081204, el se ocupa cu telefoanele mobile la calea basarabieii, mereu se jaluie ca nuii merge. De la Prietenul lui. va multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna sunt Victor as vrea sa-i faceti o farsa lui Vasea..... dumnevoastra fiind tatal fetei (Ana) careia ia capsat haina(scurta)...numaru 069833186 sau fix 026841384

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut sunt Olga... Aș vrea săl controlați pe Andrei numaru lui de telefon 061014951, el are prietenă deja un an de zile lokuesk împreună dar ea crede că o skimbă.

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. salut ma numesc Cristina facetii o farsa prietenului meu Alexandru (079038566) si controlatil iar in final spunetii ca il iubesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  18. salut faceti va rog o farsa tatalui meu Andrei are de vinzare un bmw de la fiul Sergiu 068429705 ms moolt.

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut va ascult in direct de la Anglia suntetzi foarte tari!!! Sergiu

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt in strainate vreau sa vad daca tzine la mine domnishoara mea propunetzii o intilnire pentru seara aceasta nr.79271757

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt student la UTM si as vrea sa ii faceti o farsa prietnului meu si colegului de torent Petru Sirbu student la UTM in Facultatea I.M.T grupa IMTC-131 locuste pe strada florilor 4 B camin nr9 cam 408 ,, nr lui este 069965677,, as vrea sai faceti o farsa in privinta universitatii ,, sau vietii personale ,, cu privere la prietenele lui (ambele) Sveta

    RăspundețiȘtergere
  22. as dori sa-i transmit lui Alex ca il iubesc mult si mi-e dor de el mereu.ii multumesc pentru schimbarile care au avut loc la mine de cind ne-am cunoscut.sunt foarte fericita alaturi de el.de la Irusik.nr lui este-069619638..mersi mult..sunteti superbi!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. anatol fai te rog o farsa prietenii mele olea are 17 ani invata la chisinau fai ceva de genu:pe cine iubeste si ce simte ea catre el,nmr iei 068872003,nmr meu ca sami dai de stire daca ai sunato sau inainte de a o suna ca sa ascult onlyn te rog transmitei ca o iubesc tare tare si tin la ea foarte mult nmr meu 061071997.ms esti bravo privesc pe yutube mai ales imi place acela cu bou....te rog sami dai de stire...

    RăspundețiȘtergere
  24. buna Anatol,,ma numesc Cristina si va aprecie foarte mult pentru ceea ce faceti..faceti va rog o farsa sotului Anatol dar toti ii spun Tolea,,el acum e plecat la moscova si vreau sa vad daca ma inseala cu cineva numarul lui e +79263193326,,,faceti va rog tot posibilul...ma puteti contacta la numarul 060274542 va multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  25. Spunetimi va rog cum se numeste melodiea araba, care cinta in emisie directa la proectul x-te iubeste? Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  26. Puteţi sămi spuneţi cum se numeşte piesa .. de pe fundal la .. X-te iubeshte..

    RăspundețiȘtergere
  27. salut anatol vrau sai fac o farsa lu cumatru andere iordachiescu el munceste la sroica numarul al luiea e 068247511 va multumimes foarte mult din partea lu sergiu julea

    RăspundețiȘtergere
  28. anatol as vrea sa trasmiteti o felicitare lu mamica amea ea sta la pat si vrau sai urati din partea mea multa sanatate multa fericire si sa fie mereu cu zimbet pe buze va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  29. as dori sa mai faceti o farsa lu artur postica el face calculatoare numarul al lui e 0604 20 580 va multumim

    RăspundețiȘtergere